جواهر

عکسهای جدید.مطالب جدید.آموزش آشپزی.اخبار آی تی.بیوگرافی بازیگران.مدل

جواهر

عکسهای جدید.مطالب جدید.آموزش آشپزی.اخبار آی تی.بیوگرافی بازیگران.مدل

آخرین خبرها از جاستین بیبر و زنی که از او شکایت کرده است + عکس

در حالیکه خبرها حاکی از آن است که زنی که تهمت رابطه نامشروع را به جاستین زده بود می خواهد از شکایت خود صرف نظر کند ، جاستین بیبر قصد دارد تا برای اثبات بی گناهی خود تست را انجام دهد و بر علیه این زن شکایت کند.
 At site

او بیان کرد:" من از همان موقع ادعای این زن را دروغ اعلام کردم اما برای اینکه طرفدارانم مطمئن شوند این آزمایش را انجام می دهم ؛ و قصد دارم پس از انجام تست و ثابت شدن بی گناهی ام از این زن شکایت کنم تا جلوی این اقدامات را در آینده بگیرم اما به هیچ وجه حاضر نیستم آن زن را ملاقات کنم".

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد