جواهر

عکسهای جدید.مطالب جدید.آموزش آشپزی.اخبار آی تی.بیوگرافی بازیگران.مدل

جواهر

عکسهای جدید.مطالب جدید.آموزش آشپزی.اخبار آی تی.بیوگرافی بازیگران.مدل

اس ام اس :..:.. جدید ..:.. عاشقانه

شبی ساقی ز من پرسید که جانا آرزویت چیست؟بگفتم :شادی دوستم که جز او آرزویی نیست
.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 

 

گرچه پُر نقص و کاستی بود دلم / همواره هر آنچه خواستی بود دلم

افسوس دلت با دل من چپ افتاد / زیرا که جناح راستی بود دلم !.
 

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

فردا بیا دادگاه تکلیفمون معلوم بشه

تیر مرامت خورده به قلبم ! رضایت هم بی رضایت!
 

 
برچسب ها:اس ام اس ،اس ام اس جدید ،اس ام اس مرداد 90 ،اس ام اس مرداد 1390 ،اس ام اس جدید مرداد 90 ،اس ام اس عاشقانه ،اس ام اس عشقولانه ،اس ام اس دوستانه ، اس ام اس ،اس ام اس جدید ،اس ام اس مرداد 90 ،اس ام اس مرداد 1390 ،اس ام اس جدید مرداد 90 ،اس ام اس عاشقانه ،اس ام اس عشقولانه ،اس ام اس دوستانه ،


شبی ساقی ز من پرسید که جانا آرزویت چیست؟بگفتم :شادی دوستم که جز او آرزویی نیست
.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 

 

گرچه پُر نقص و کاستی بود دلم / همواره هر آنچه خواستی بود دلم

افسوس دلت با دل من چپ افتاد / زیرا که جناح راستی بود دلم !.
 

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

فردا بیا دادگاه تکلیفمون معلوم بشه

تیر مرامت خورده به قلبم ! رضایت هم بی رضایت!
 

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 


همانگونه که قبلا عرض کردم / خودم را عاشق تو فرض کردم

زدم عینک، برای دیدن تو / دو تا چشم دگر هم قرض کردم!

 

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 


روزگار چون گرگ پیری پر بلاست / طعمه اش یاران خوب و با وفاست

دوری از یاران مکن ای با وفا / گرگ دوران در کف این لحظه هاست
 



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

هستی به دلم ، به دل که نه ، در “جانی” / در جان منی و در “دلم” می مانی
 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 

با من بمـــان ... آن‌ها که رفتن شان را طـــاقت آوردم ... تـــو نبودند
 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 

نـیمـکتِ بـا هـم بودنمـان تنـهاسـت . مـن دل نـشستـن نـدارم ، تــو دلـیـل نـشستـن !...
 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

نمیدانم ! دل من نازک است یا چشمان تو تـیز!
هر چه نگاه به تو می دوزم بند دلم پاره می شود

بی همگان به سر شود ... " و من ... خیلی نگران شده ام ...
چون دیگر دارد بی تو هم به سر می شود انگار ...
 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 

دیگـر فرصتی بـرای پیامک دادن نیست .دست واژه ها را می گیرم
و به دیدنت می آیـــم . دلتنگیت در هیچ پیامی نمیگنجد
 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 

نکنه پنجره ت رو یکی ببنده ! نازنین ! / نکنه چشمکت رو بدزدن از شب زمین !
بی تو من جایی ندارم تو تموم آسمون ! / بی تو من سایه ی یک ستاره ام ! فقط همین
 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 

برگرد و همه ی دنیا را غافلگیر کن من حتی با خدا هم شرط بستم
 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 

شعر که میخوانم ، چشمانت را نبند . تو که میدانی ، حافظه ی خوبی ندارم . . . !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد